RSS

Новини навчальних закладів

25.04.2019
НУЦЗУ

II тур Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності "Початкова освіта"

Студент та курсант НУЦЗ України посіли 2 місце у II турі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності "Початкова освіта" Правильний професійний вибір особистості, який відповідає сучасним викликам розбудови незалежної держави, конкуренції фахівців на ринку праці та враховує інтереси й потреби людини, має соціальне і економічне значення, а також є вагомим чинником її самореалізації.

З одного боку, здійснення професійної орієнтації потрібно починати вже в початковій школі, але, з другого, перед педагогами ще не стоїть завдання допомогти дитині самовизначитися, оскільки це не є ближньою перспективою для молодшого школяра. Проте цей період є сенситивним для ознайомлення учнів з різними професіями, формування в них позитивного ставлення до трудової діяльності, виявлення інтересу до певної професійної сфери, розвиток якостей, які стануть основою для вибору майбутньої професії; базою для організації профдіагностики, профвибору в підлітковому та юнацькому віці. Такі питання було порушено вихованцями нашого університету, курсантом 3 курсу Олександром Фільчуком та студентом 3 курсу Дмитром Філобоком факультету оперативно-рятувальних сил під час захисту конкурсної наукової роботи у Вінницькому державному педагогічному університеті імені М. Коцюбинського. До захисту галузевою комісією було відібрано та допущено 20 найкращих робіт серед 80 надісланих. Тож майбутні рятувальники пройшли у другий тур та за результатами представлення наукового дослідження посіли 2 місце.

Це велике досягнення, адже комісією було відзначено наших конкурсантів одних з кращих серед виступаючих з проблем початкової освіти.

 

 

 

 

 

 

 

http://nuczu.edu.ua

Повернутися до списку новин

Календар новин

Ви можете переглянути новини за вибраний рік та місяць.

Відправити

Новини закладів освіти та наукових установ

Виберіть одне з посилань для пере­гля­ду новин від кожного начального за­кладу окремо.