В університеті запроваджено систему розгляду письмових звернень громадян та особистого прийому громадян керівництвом навчального закладу, розповідає Станіслав Сергійович. Щокварталу проводиться засідання комісії з контролю за станом дотримання вимог Закону України «Про звернення громадян». Протягом ІІІ кварталу 2011 року до університету надійшло 5 звернень громадян, що на 3 звернення менше ніж за звітний період минулого року (8 звернень – ІІІ квартал 2010 року). Дані звернення надійшли на адресу університету поштою та зареєстровані відповідно до вимог нормативних документів, які регламентують роботу зі зверненнями громадян, у день їх надходження.
Всі звернення були ретельно розглянуті. Авторам звернень надані компетентні роз’яснення згідно до вимог чинного законодавства.
Керівним складом університету протягом ІІІ кварталу 2011 року у відповідності із встановленими днями був організований особистий прийом громадян. Під час особистого прийому піднімалися та розглядалися питання організації навчання, дисципліни, стану здоров’я та побуту курсантів і студентів, прийом на навчання до університету та розподіл після закінчення навчального закладу, а також прийом на роботу, переведення на іншу посаду та звільнення і т.д. Всього керівним складом університету протягом звітного періоду прийнято 21 особу.
В університеті постійно діють «Телефон довіри» та «Анонімна поштова скринька». Дзвінків (повідомлень) по телефону та через поштову скриньку протягом ІІІ кварталу 2011 року не зареєстровано.
Організація роботи щодо розгляду звернень громадян та особистого прийому керівництвом навчального закладу здійснюється працівниками відділу організаційно-контрольної роботи і знаходиться на особистому контролі у ректора університету.
Стан роботи зі зверненнями громадян щокварталу розглядається на засіданнях ректорату університету.
Сектор зв’язків з громадськістю та ЗМІ, відділ організаційно-контрольної роботи НУЦЗУ