Новини навчальних закладів
У рамках проекту робочі місця операторів екстрених служб міста, а саме пожежно-рятувальної служби «101», міліції «102», швидкої допомоги «103» та служби газу «104», були обладнані спеціальними технічними та програмними засобами. Це забезпечує комутацію і транслювання СМС-викликів до центрів операторської підтримки на спеціально виділені номери. Відправивши на них СМС-повідомлення, люди з вадами слуху та мовлення зможуть викликати екстрені служби без сторонньої допомоги. Диспетчери служб порятунку будуть бачити на дисплеї всю необхідну інформацію про абонента: його особисті дані, фізіологічні особливості, діагноз, і найголовніше, місцезнаходження. Надалі планується підключити до цієї системи і службу «1562», повідомляють новини Інтернет-порталу Харківської міської ради. Соціальний проект СМС-виклику «Почуй мене!» реалізований компанією «Київстар» за підтримки Харківської міськради. У Харкові проживає 6000 людей з порушеннями слуху. Поки що викликати екстрені служби за допомогою СМС можуть тільки харків'яни, але незабаром ця послуга буде доступна і для мешканців області.
Інтернет-новини веб-порталу Харківської міськради
Ви можете переглянути новини за вибраний рік та місяць.
Виберіть одне з посилань для перегляду новин від кожного начального закладу окремо.